Monday 25 March 2013

Siapa yang tidak boleh ambil ESP? Siapa yg boleh mengambil ESP?

Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein tidak digalakkan.

Sesuai untuk semua:

1. Ibu-ibu yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan cergas.

2. Wanita yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberi rasa kenyang yang lebih lama.. no more heavy breakfast.

3. Ibu-ibu yang menyusu: Membantu membanyakkan dan mengekalkan supply susu disamping pengambilan air yang cukup dan proses pengepaman yang konsisten.

4. Pesakit kencing manis: mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

5. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus, gebu dan berseri..WOW!
dan lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yg berdiet, nk tambah tenaga…anda, sy, kamu dan dia yg sihat dan ingin kekal sihat..InshaAllah.

awak juga boleh dapatkan ESP ni di mana-mana branch yang berdekatan dengan mengunakan ID sy.. 869907... boleh refer cini >>> http://soulmatemas.blogspot.com/2012/06/shaklee-branches.html


masharyana mashuri / edmas077@yahoo.com / 016-6810844 / id 648823

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...