Wednesday 2 April 2014

OSTERMATRIX UNTUK SIAPA..?????


OSTEMATRIX 
Sumber Kalsium, Magnesium & Vitamin D untuk Semua.



Siapa yang perlukan OsteMatrix a.k.a kalsium?

Sebenarnya semua orang memerlukan kalsium. Cuma dalam kuantiti yang berbeza. Tetapi kalsium lebih diperlukan untuk golongan berikut:

★ Wanita yang berumur dan telah menopaus - kerana hormon estrogen telah berkurangan dan menyebabkan kalsium kurang diserap.
★ Pesakit yang menghidap tulang rapuh / osteoporosis
★ Wanita yang mengandung dan menyusukan bayi
★ Vegetarian - kerana tidak memakan makanan daripada sumber haiwan. Memang ada sumber makanan daripada sayu-sayuran tapi, kuantiti kalsiumnya agak sedikit.
★ Mereka yang mempunyai masalah lactose intolerant - tak boleh memakan makanan daripada sumber dairy product.
 




Tahukah anda mengapa kita perlu amik 4 biji OsteMatrix sebelum tidur?
==========================

Kerana, penyerapan kalsium oleh badan manusia bergantung kepada berapa kerap kita buang air kecil. Pada waktu malam, kita kurang 'berkunjung' ke toilet, jadi tubuh kita lebih mudah menyerap lebih banyak kalsium. Dan sebagai bonusnya, kita akan dapati boleh bangun pagi keesokannya dengan lebih mudah, tiada kekejangan/sengal2 dan badan rasa lebih ringan & cergas.

Hubungi saya SEGERA jika anda sering dibelenggu sakit badan/pinggang/tulang/sendi setiap malam sebelum tidur. Ataupun badan anda terasa sakit-sakit setiap kali bangun pada waktu pagi.

TESTIMONI 



Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya  SMS/WhatsApp| add saya di FBZa Fair (Mas Masya) untuk konsultasi percuma & LIKE fanpageZa Fair's Supplement untuk tips kesihatan/kecantikan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...