Tuesday 14 January 2014

TIPS KESUBURAN : DENGAN VITAMIN SHAKLEE

TIPS KESUBURAN:
===============



Jika anda ingin segera hamil sebaik sahaja mendirikan rumahtangga, pastikan kitaran haid anda adalah tetap setiap bulan. Sememangnya rezeki zuriat itu di tangan Allah S.W.T. Namun, kitaran haid yg tetap memudahkan seseorang wanita untuk menentukan 'hari suburnya' setiap bulan.

Mengadakan hubungan intim bersama suami pada 'hari subur' memberikan 90% peluang kepada pasangan suami isteri untuk hamil & mendapatkan zuriat yg diingini.


P/s: 
GLA Complex Shaklee yg mengandungi Borage Oil, Vitamin E & ekstrak biji anggur sangat membantu dalam 'membetulkan' kitaran haid seorang wanita. Ia juga membantu mengurangkan senggugut serta simptom PMS yg lain. Ia juga membantu wanita menghasilkan cecair yg lebih berkualiti untuk membantu persenyawaan sperma & ovum. (^_^)

 Ini adalah SET KESUBURAN lengkap yang di syorkan semua pasangan suami isteri yang mengimpikan cahaya mata sendiri.. Insyallah dengan izin Allah semua di permudahkan.. Kite hanya berusaha yang sebaiknya... Jom Mari mencuba...!!! Insyallah pasti anda tak kan menyesal...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...