Monday 6 January 2014

TESTIMONI BERJAYA HAMIL DENGAN GLA COMPLEX & SET KESUBURAN SHAKLEE

Assalamualaikum... Azam tahu 2014 ni... nak baby..!! makcik-makcik ramai yang kopoichi lahhh.. 
sakit telinge... sakit ati..

Bila saya buat promosi ataupun mencadangkan Set Kesuburan Shaklee yang mengandungi GLA Complex Shaklee, ramai yang akan menanyakan saya beberapa jenis 'soalan cepumas':

Soalan 1: "Confirm ke lepas makan Set Kesuburan Shaklee ni saya akan mengandung?"

Soalan 2: "Berapa lama saya kena ambil Set Kesuburan Shaklee ni baru saya akan mengandung?"

Soalan 3: "Saya dah cuba macam-macam ubat ni, tapi tak pregnant2 lagi pun.. Set Kesuburan Shaklee ni boleh jamin saya akan mengandung ke?"

Wahai isteri-isteri sekalian... Ketahuilah..
Bahawa rezeki untuk menimang cahaya mata itu adalah RAHSIA ALLAH S.W.T
Set Kesuburan Shaklee hanyalah sebagai salah satu ikhtiar sahaja. Di mana ia adalah ikhtiar yang tidak memudaratkan; malah MENJADIKAN ANDA & SUAMI SEMAKIN SIHAT. Apabila kita sihat, hormon dalam badan kita akan stabil. Bila hormon stabil, haid pun teratur, maka mudahlah untuk kita merancang dan berusaha untuk mendapatkan cahaya mata.. (^_^)

Tapi yang sebenarnya,
 Set Kesuburan Shaklee yang mengandungi GLA Complex ni memang dah berjaya membantu baaaaanyak pasangan untuk mendapatkan cahaya mata yang amat diinginkan itu tau... 
Tak percaya??
 Jom kita tengok beberapa 
TESTIMONI MEREKA YANG TELAH BERJAYA HAMIL DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE 
ni:

Testimoni 1
 

Testimoni 2

Testimoni 3


Testimoni 4

Testimoni 5


TERUJA..??? NAK DAPATKAN SET KESUBURAN YANG GET BABY???? 
Here...
Ni adalah SET KESUBURAN YANG DI SYORKAN 
untuk pasangan suami isteri...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...