Friday 24 May 2013

Saya nak MENGANDUNG

Assalamualaikum..

Hai,  Saya selalu dengar ayat ni " Saya kawin dah .... tahun. Macam-macam benda saya buat tapi tak juga mengandung. Dari yang traditional sampai lah ke moden... Saya sanggup buat apa saja asalkan dapat mengandung"


Maafkan saya. Anda belum mencuba sebaiknya kalau anda belum mengambil
 SET KESUBURAN SHAKLEE.


 Semua vitamin dalam set mempunyai fungsi tersendiri:
✔ Menstabilkan hormon dalam badan supaya hasilkan telur berkualiti setiap badan

✔ Menyediakan organ peranakan supaya bersedia untuk hamil

✔ Memekatkan air mani & menghasilkan sperma berkualiti yang sihat, aktif & gagah

✔ Memastikan sel badan anda, terutamanya sel benih mempunyai nutrien secukupnya supaya janin anda terbentuk daripada sel yang sihat

✔ Menjaga bahagian intim anda supaya sentiasa "cantik" untuk suami

✔ Memberikan stamina kepada suami supaya sentiasa bertenaga

✔Pendek kata set ni membantu meningkatkan kesuburan anda suami isteri.

TESTIMONIAL




LEPAS NI.. adakah gilirin ANDA pula.. TAK MUSTAHIL kan???

Tidak cukup dengan itu, anda juga akan mendapat percuma:

1. Aturan makan vitamin yang betul supaya mendapat segala kebaikan vitamin tersebut secara optimum

2. Consultation 24 jam

3. Keahlian secret group di mana banyak "hot tips" yang saya share kat situ


Anda nak semua ni? Dapatkan set kesuburan anda dari saya sekarang

Masharyana | 016-6810844 | edmas077@yahoo.com | id shaklee 869907

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...