Tuesday 28 May 2013

APA ITU MEALSHAKE??

Assalamualaikum... ni nak sharekan mengenai MEALSHAKE... bagi moms yang ada anak yang picker eater misti da tau kelebihan mealshake Mealshake untuk Excema?? yup.. sangat membantu... u may try! kelebihan lain??? OHH! if awak under weight dan nak tambah berat badan.. haa,, ni la solutionnye... kepada yang nak berdiet pon boleh amik mealshake.. pelik kejap, kenapa nak diet boleh amik mealshake.. tak k nanti selere makan sokmo j... kay, mealshake ni sumber PROTEIN... n ia sesuai untuk kedua-due situasi... sebab ni bukan ubat kurus atau ubat gemok... so, selamat! 


Secara ringkasnya, ia adalah hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan dan yang pasti ia digemari oleh seisi keluarga:

- Sarapan segera yang berkhasiat
- Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
- Hidangan segera untuk para atlet
- Kudapan menarik pada bila-bila masa
- Hidangan yang ideal, rendah kolesterol, lemak dan sodium


Siapa yang perlukan MealShake?



-:utk kanak2 yang kurang selera makan atau sembelit atau punkanak2 obese. Juga sesuai utk sesiapa sahaja

-:Ibu2 mengandung,menyusu,pesakit2 dlm proses pemullihan selepas operation, mereka2 yg inginkan kulit cantik,

-:ingin kekal sihat) .especially yang tak gemarkan supplemen dalam bentuk tablet kerana Mealshake ni datang dlm bentuk serbuk berperisa vanilla,dibancuh menjadi minuman yg lazat.


Ia merupakan sumber protin dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Ia juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protin termasuk asid amino asli yang terdapat di dalam protin termasuk asid amino perlu dan tidak perlu.

Di kalangan pengguna-pengguna Meal Shakes Shaklee ini, ia sangat terkenal dengan keupayaannya membantu meningkatkan selera makan anak-anak. Bagi yang mempunyai anak yang susah untuk makan, anda boleh lah mencuba Meal Shakes ini. Tak cuba tak tahu kan?  


Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | klang / sekinchan


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...