Saturday 16 February 2013

KENALI OMEGA GUARD ANDA... HOT PROMO FEB 2013


Assalamualaikummmmm.. p habaq??? hehehheheee... ohh.. berita pasal OMEGA mereka kata " OMEGA GUARD SHAKLEE menghakis.."? siap wat demo lagi.. katanya Omega Guard Shaklee menghakis, tapi produk A****** tu tidak.. demo dengan menggunakan bekas polisterin.. 

Jadi, kami pun mencuba sendiri demo tersebut dengan menggunakan Omega Guard Shaklee...See.. seperti gambar di atas, Omega Guard Shaklee memang benar-benar menghakis.. OPSSSS, nanti dulu. Sila baca sampai habis yer, baru tahu kebenarannya. Betul ke Omega guard Shaklee merbahaya? menghakis perut, usus, segala organ badan jugak ke???


Jadi, jika Omega 3 boleh menyebabkan pinggan atau cawan polisterin atau Styrofoam berlubang, tidak bermakna ianya akan menyebabkan perut atau usus kita turut terhakis dan memudaratkan badan kita. Banyak kajian yang membuktikan secara saintifik bahawa Omega-3 banyak memberi manfaat kepada kita. Lagi pun, perut, usus serta semua organ badan kita tak diperbuat daripada polisterin kan??? :)

Supplimen minyak ikan Omega 3 yang biasa, hanya melalui satu proses penyulingan yang ringkas (simple process of distillation) untuk memisahkan minyak ikan asli (crude oil) daripada bahagian ikan yang lain serta membuang segala bendasing / impurities. Dalam bentuk yang 'kompleks' itu, asid lemak Omega 3 tidak dapat mencairkan / melarutkan polisterin dengan mudah walaupun dibiarkan lama. Malah sebahagian polisterin tersebut pula yang leach out masuk ke dalam minyak tersebut. Oleh sebab itu, pegawai kesihatan selalu menasihatkan supaya tidak menyimpan makanan yang mempunyai asid lemak ke dalam bekas polisterin terutamanya jika makanan tersebut masih panas.

    Supplimen minyak ikan yang berkualiti tinggi melalui proses penyulingan molekul kedua (double molecular distillation). Ini akan membuang saturated fats dan bahan selain asid lemak Omega 3. Penyulingan ini akan menghasilkan minyak ikan yang lebih tulen dan membuang lebih banyak bahan tercemar seperti merkuri dan logam berat yang lain yang terdapat dalam ikan tersebut. Oleh sebab itu, suplimen minyak ikan yang melalui 'double molecular distillation' bukan sahaja lebih terjamin kebersihannya, malah mengandungi lebih kepekatan asid lemak Omega 3. Manfaat yang berganda untuk kita tentunya. Secara mudahnya, asid lemak Omega 3 yang LEBIH ASLI pastinya dapat melarutkan polisterin dengan lebih pantas.


----------------------------------
Anda dah dapat kebenarannya sekarang?? Berita gembira untuk anda!!! Omega Guard Shaklee bukan sahaja melalui double molecular distillation, malah triple molecular distillation iaitu Peyulingan pemeringkatan 3 kali. Melalui proses Triple Molecular Distillation itu pastinya minyak ikan Omega Guard Shaklee lebih terjamin kebersihan dan tahap keselamatannya, malah lebih tinggi kepekatannya berbanding jenama lain.

Nak tahu apa perbezaan Omega Guard Shaklee?

SHAKLEE DIFFERENCE:

The benefits of cold-water fish oils are
well known, but there is a GRAVE  
CONCERN regarding the quality of fish
oils today due to the known high risk of
heavy metals, impurities and contaminants,
such as lead, mercury, arsenic, cadmium,
dioxins and PCB’s in water today.

•  Shaklee’s OmegaGuard is specifically
made from “small fish” (anchovies &
sardines) because heavy metals and
toxins are least concentrated in the
smallest species of the food chain.

•  Shaklee’s OmegaGuard is processed
via a pharmaceutical-grade, state-of-the
-art, proprietary, triple molecular  
distillation process which guarantees
the removal of impurities and      
contaminants … a product that you
can TRUST.

•  The fish oil supplements that are being
marketed by many companies are
made from commercially raised, oceancaged, large fish that have been “pellet”
fed for their entitre life!  These fish
have a much lower Omega-3 level than
wild ocean fish, and the pellets are full
of synthetic substances … consider
how this affects the quality of the
oils that are being sold. 

Pilihan di tangan anda... Nak beli yang kualiti rendah, atau yang terjamin selamat, berkualiti dan berkesan.

bulan ni.. sangat lah specialll!!!HOT PROMO OMEGA GUARD!!! BELI 6 DAPAT FREE 1.. DAPAT FREE MEMBERSHIPP.. MALAH DAPAT BONUS LAGI... BERTuahkan.....  (^_^)



Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia dengan adenye pos laju.. gdex lahhh.. of cox lah xlalu nk g semua negeri... hehehehhe... Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

masharyana mashuri
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 869907]
♥ Contact No | WhatsApp :016-6810844
♥ Emel : edmas077@yahoo.com
♥ FB Page : Za Fair

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...