Tuesday 6 December 2016

TESTIMONI : SET LENGKAP BERPANTANG

Special untuk baru melahirkan baby.. tak kira lah yang buat pertama kali atau yang dah berkali kali
Biasenya, yang 1st ni is learning. kan..?
for second dan seterusnya kite bijak sikit dah belajar dari yang 1st tadi...

mase 1st baby, masalah lepas bersalin susu drop. dah stress tak tau nak buat apa
lelagi tak de guide dari orang tua
seriuss stress nsangat . kesian baby anda moms..

then badan lemah . tak bertenaga
luka jahitan lambat kering . baby kunig
cepat penat
.
so here mas sharekan silit kelebihan ambik set berpantang ni
siap boleh increase susu badan tau
mommy happy baby suka :)

happy sharing ya


Gambar aku ni mcm aku nak jual product but malangnya tak 😅
.
Aku nak perkenalkan supplement yg aku amalkan sepanjang aku pantang. 
Yg buatkan badan aku ade tenaga terlebih ketika berpantang. 
Secara jujurnya aku memang tak cukup tidur, tak cukup rehat. 
Memandangkan ramai yg risau aku berjalan kat luar kan. 
Kat sini aku nak explain, yg aku ada amalkan supplement shaklee utk kekal bertenaga sepanjang aku berpantang. 
Jahitan aku cepat kering. Dalam dua minggu tu aku dah boleh duduk bersila la kiranya. 
Dan darah aku pun dah kering sekarang ni. 
Tu sebab sapa yg melawat aku masa aku tgh berpantang ni, diorang akan tgk aku ni macam org yg tak berpantang pun ada. 
Sebab diorang tgk aku ni bukan mcm org sakit waktu berpantang. 
Siap pakai seluar tidur je, tak pakai kain batik dah. Kain batik pakai dua minggu je 😅
.
Bila dah amalkan supplement ni, makan jgn lupa jaga. Jgn makan supplement saja tapi makanan harian kita tak jaga pun tak guna jugak

Bestkan.. normal mommies akan tak cukup tidoq . 
ermm jadi burung hantu la demi si manja ... tapi untuk nak jadi burung hantu tu. 
tenaga mesti ada. mental dan fizikal kena lah kuat .
moga mommies diberi kekuatan untuk itu ya..


Apa benefits yg u akan dapat bila consume Set Berpantang Shaklee? .
.
✅ Badan akan rasa lebih cergas dan sihat semasa berpantang .
✅ Luka bersalin u akan rasa cepat sembuh dan baik .
✅ Bagus untuk milkbooster .
.
.
Masih ragu-ragu dan tercari-cari SET BERPANTANG (dalaman) yg sesuai, mas highly recommended cuba sendiri dan alami pengalaman sendiri dgn SHAKLEE 
.
.


for more details do wassap mas ya

016 681 0844

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...