Monday, 22 August 2016

B CONFIDENT

Assalam.. nak share kit..
tau ke apa tu B Confident ?
jadi yakin.. iye mesti adi yakin dalam apa jua situasi dan keadaan
maap ye.. ni cite orang pompuan dan jelitawan jer
orang laki angan dok menyibok melainkan nak hadiahkan tok isteri bukan girlpren !
lain la ko dah konpident nak kawen ngan die esok
heheheheh
.
.
ok..
actually malu nak cite.
tapi kite cite lelaju
tak paham tak pe
.
.
kisahnya
suami kite memang akan diam
tak banyak cakap ke komplen
tapi kite la.. paham paham sendiri
ermmm...
.
 lelagi bile dah bersalin
anak plak fully breastfeeding
cik B kte tu jadi tak macam sebelum kawen
perasan tak?
.
dah jadi tak confident kan?
so.... B CONFIDENT ni la untuk awak para isteri dan jelitawan
untuk yakin dalam apa jua keadaan dan situasi
.
.
sapu sapu dah padat !
hehehehee
.
,
ni la kite tunjuk.. kalo tak paham
hahahha
.
.


CikB le|pe|r akibat penyusuan bayi 

- Meningkatkan kelembutan dan keanjalan CikB

 - Menegangkan CikB dan belahan.
.





ni la khas untuk CIK B kite...  baru montok !

.
jangan risau it safe !
ade kulusan dari KKM ye



.

Apa bahan-bahan dalam B confident ni ?


.
Apa kelebihannya plak... curios la.. ehheheh
excited kan ?


.
.
Eh geram lak... sejak dah de anak ni
shuben buat tak pandang jer yang ni... ermmmm
kena la usaha kit
.
.
nak bagi shuben terbayang awak jer
mai cuba hari ini nak ?

wassap tau

016 681 0844




No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...