Wednesday 5 February 2014

NAK JOIN SHAKLEE SECARA PERCUMA.. BAGAIMANA???

SIAPA NAK JOIN SHAKLEE SECARA PERCUMA... 
TAPI TAK TAHU CARANYA CEPAT PM SAYA!!
**********************************************************

Ramai orang tanye apela yang saya dapat dengan shaklee ni. Boleh untung ke jual shaklee ni sebab dh ramai sangat dealer..

Bg saya persoalannya, hanya DIA yang tentukan rezeki kita. Berkat usaha yg gigih Insyaallah Allah permudahkan. Saya percaya what u give u get back!!

Dengan shaklee, dapat bonus tu benda biasa la bg sy. Kalau kita keje pun dpt bonus kan. Tp agak2 berape tahun kita keje br boleh dpt income 5 atau 6 angka sebulan ye? 
Dengan shaklee tiada apa yg mustahil. Orang lain boleh buat kenapa tidak kita..kan..??? 
Takkan masih nak berharap pada nasib kan.

》dapat bonus
》dapat car allowance
》dapat percutian percuma utk 1 keluarga termasuk ibu bapa kita dan mertua tau
》dapat beli barang harga ahli

Bisnes shaklee ni, boleh buat secara part time atau pon full time... Kalau buat part time pon boleh dapat 4angka sebulan... apetah lagi jika kite buat secara full time kan..

ni my aim.. kije dari rumah..Nak tolong suami... Jaga anak dan keluarga sepenuhnya.. TAPI bergaji besar..! amin... 

saya sendiri bermula secara part time.. so far alhamdulillah.. dapat lah duit shopping lebih.. heheheee... dapat lah nak g spa o manjekan diri tu.. hahahaa.. nak beli ape2 tu senang sikit la.. xd la rase sengkek sangat macam sebelum ni... alhamdulillahhh...

Siapa yang berminat boleh pm sy ye atau sms / whatsapp 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...