Sunday 9 June 2013

MEALSHAKE KEBAIKAN UNTUK SI MANJA DAN ANDA.. BERKONGSI UNTUK 1 KELUARGA

aSSalamualaikum... Masih belum tahu apa itu Mealshake...? camne rasanya..??? Apa tu Mealshakes? Best sangat ker sampai macam jadi benda wajib pula bila ada anak kecil. Pastinya anda ibu bapa yang BIJAK MEMILIH! Anda baca fakta di bawah ni dan nilaikan sendiri. Saya kongsikan serba sedikit mengenai manfaat yang akan diperolehi daripada mealshakes.


Baunya sedappp!!! bau VANILA.. ni belum g bershake-shake da rase sedap.. lau minum lagilah sedapp.. heheheheh.. okayy ni lah mealshake..

    Nutrisi Lengkap
 ~ Mealshakes mengandungi 19 jenis vitamin dan mineral penting untuk sistem tubuh badan. Tahukah anda jika badan kita mengalami kekurangan zat makanan, ia akan mengganggu vitamin dan mineral yang diambil untuk diserap ke dalam tubuh badan.

    Membekalkan nutrisi terbaik kepada sel badan 
~ Mealshakes kaya dengan kandungan protein dalam bentuk paling ringkas iaitu asid amino supaya dapat diserap dengan pantas (tidak mengandungi laktosa). Protein sangat membantu dalam pembinaan sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, sistem imuniti dan lain-lain.

    Membantu tumbesaran
 ~ Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan sumber kalsium dan magnesium. Mealshakes dapat membantu membina dan mengukuhkan tulang anak-anak yang dalam proses membesar.

    Anti-oksidan 
~ Badan kita sering terdedah dengan pencemaran udara, air, dan sebagainya. Vitamin A, C, E, zink dan selenium yang bertindak sebagai agen anti oksida berfungsi untuk melawan jangkitan serta melambatkan proses penuaan sel.

    Mengembalikan seri wajah
 ~ Vitamin B lengkap, zat besi dan copper yang mencukupi membantu badan untuk menghasilkan sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan kompleksi wajah dan kulit yang berseri.

    Detoksifikasi 
~ Kandungan mealshakes yang kaya dengan serat larut membantu membuang lemak berlebihan serta sisa buangan dari perut dan usus. Jika usus dah bersih, barulah kadar penyerapan vitamin dan zat mineral yang diperolehi dari makanan atau suplemen dapat diserap dengan optimum.

    Rasanya yang lazat
 ~ Aroma vanilla yang wangi serta rasanya yang lazat pasti memikat hati sesiapa sahaja yang meminumnya. Ia boleh diambil bersama fruktosa semulajadi seperti jus buah-buahan. Mealshakes akan menggantikan tahap kekurangan vitamin, mineral dan tenaga dalam kadar segera. Pastinya tiada pewarna dan gula tiruan.


PROMO JUN --> BELI 6 FREE 1... Hanya bulan JUNE sahaja tau.. next month tak dapat dahhh..!

Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | klang / sekinchan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...