Wednesday 19 June 2013

COQ HEALTH PLUS SUPPLEMET JANTUNG ANDA

 Assalamualaikum.. kisah Penyakit kardivaskular / penyakit jantung plak kite malam ni...
Coenzyme Q10 biasanya dikaitkan dengan pencegahan serangan sakit jantung.


Apakah Coenzyme Q10 ni?

Ia adalah nutrisi larut lemak yang ditemui secara semulajadi dalam setiap sel tubuh kita untuk fungsi sel yang baik. Terutama pada organ-organ yang bekerja keras seperti jantung, hati, pangkreas dan buah pinggang.

Coenzyme Q10 bertindak umpama spark plug bagi sel bagi menukarkan makanan kepada tenaga untuk fungsi sel. Sel tubuh kita membakar gula dan lemak dari makanan kita, dan CoQ10 ni diperlukan dalam proses ini. Proses penghasilan tenaga inilah yang membolehkan jantung berdegup dan organ lain berfungsi.

Tanpa Coenzyme Q10, sel-sel kita tidak dapat menghasilkan tenaga.. umpama lampu tanpa starter. Walaupun lampu masih baru, bekalan elektrik elok, tapi tanpa starter lampu tak boleh menyala.

Tubuh kita menghasilkan CoQ10 sendiri, tapi penghasilannya makin menurun bila kita makin meningkat usia. Samalah seperti kolagen dan sebagainya. Faktor luar seperti diet yang tak seimbang, pendedahan terhadap redikal bebas dan penggunaan ubat-ubatan juga mengurangkan COQ10 dalam tubuh.

CoQ10 membantu mengukuhkan otot-otot jantung, menyokong keupayaannya mengepam darah sekaligus memperbaiki aliran darah.

Ia juga bertindak sebagai antioksidan yang kuat dan membantu melindungi arteri dari pengoksidaan kolesterol LDL yang menyebabkan penyumbatan salur darah.

Dapatkan segera produk terbaik untuk kesihatan jantung anda..

 
Shaklee CoQHeart ® adalah koenzim Q10 (CoQ10) tambahan yang menampilkan CoQ10, Vitamin E dan Ekstrak Green Tea dan semuanya sumber semulajadi dalam bentuk gel lembut. CoQ10 membantu menghasilkan tenaga di dalam setiap sel badan, terutamanya di dalam sel-sel otot jantung. Sebagai antioksidan, CoQ10 juga membantu melindungi arteri terhadap pengoksidaan lipoprotein densiti rendah (LDL).

Ini  adalah penting kerana ia membantu menggalakkan fungsi sihat untuk saluran darah, termasuk sistem pengangkutan darah ke jantung. Kesan ini dilengkapi dengan antioksidan [ vitamin E], fitonutrien yang mempunyai aktiviti antioksida.

Saluran darah yang lebih sihat, lebih luas  terbuka sangat penting bagi menggalakkan aliran darah yang lancar.

Siapakah yang sesuai mengambil vitamin Shaklee CoQ10 ini?
Hakikatnya supplement adalah sesuai diambil oleh semua golongan terutama mereka yang ingin mengekalkan tahap kesihatan yang optimum.
Mereka yang berusia 18 tahun ke atas dan mereka yang mahukan lebih stamina dan tenaga sangat bagus mengamalkan supplement ini.


Bilakah ianya akan dilancarkan?


Produk yang bagus untuk jantung ini akan mula berada dalam pasaran Malaysia pada bulan Jun 2013.

Dapatkan supplement untuk JANTUNG anda dan orang yang tersayang  hari ni.. jangan tunggu dah tersumbat baru terhegeh-hegeh nak carik supplement untuk jantung anda.. sayang jantung anda..ia sangat penting..!!  jika jantung berhenti mengepam.. dah tiada harapan nak hidup.. plsss... sayangi jantung anda

Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | klang / sekinchan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...