Thursday, 28 September 2017

CIK abang diam je bila a set isteri kecik. Betul ke?

"TAKKAN NK TUNGGU ASBEN CKP #LONDEH #KECIK BARU NK BERUBAH?"
.
.
Nak tau x?
.
.
Nmpk je mcm x kesa, tp sbenarnye asben kite tu mmg peratii je dari ujung rmbut smpai ujung kaki. Mmg kene jage la, kite nak idup dengan dia bkn 1,2 hari je kn...
.

Korg pun tau kn bhg. yg paling asben suke kt bdn kite ni, mesti la Bumper depan ngan bumper blakang. Tu bhagian paling penting kite kne jage tau tau tau...ingat tu...
.
Biasanya lpas kawen korang buat xkesa je kn...ermm so cik hakak smua jgn mroyan la kalau en.abg main kayu tiga naaa...
.
Jom bagi asben kite terkezuttt sikit...bia tejojol bijik mate dia tgok kite ni. hehe.



.
Skarang ni sy masih nk bagi PROMO, mmg murah la nk banding tmpt lain. Bkn ape, nak tlg hakak untuk cun seksi bile depan ngan cik abang., biar die terseksa sikittt... hihiii


p/s- Jgn sygkn duit sgt. Tpi sygkn lgi asben kite tu, sbelum dia cari lain.
.

Nak aset besar bagi pejal boolaT. Cik abang asyik melekat je. Wjib cuba Bconfident tau



016 681 0844 
apa lagi wassap cepat tau :)

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...