Wednesday, 27 July 2016

KEPUTIHAN . MERIMASKAN !

Assalamualaikum happy gud morning semua
.
Ingatkan a few days ni mas ade promote miss v perfume
Khas untuk si manja kite.. Hihiiii
Oh may god. Rupanya ramai gile wanita punye masalah yang sama
Keputihan . Pastu gatal gatal . tu yang jadi tak selesa
Paling teruk bila da berbau
Pelis. Jangan biarkan.. Kalo awak sendiri tak leh nak tahan bau.
Inikan pula En Suami ..
.
.
Wanita a.k.a isteri
Semua aspek nak kena jaga
Kalo tak En Suami carik lain
I tak sanggup !
.
That's y susahnya jadi perempuan
Tapi jangan Pk lelaki senang
Tanggungjawab yang mereka pikul jugak Besar
So, its fair ya
.
Ok tak no leter panjang
Go street da point ja
.
Macam mana nak hilangkan keputihan pada cik manja ni
Rimas la. Nak solat pon jadi was was
Bila ngan Suami jadi MALU
.
penyelesaiannya mudah je. Spray dan selesai !
Dengan #missvperfume ni la
Bukan sebarang perfume tau.
Ia bertindak sampai En Suami pon tersenyum 👍
.
Ramai dah yang Cuba
Mas nak cite lebih2 pon kalo awak tak cube sendiri
Payah gak
Yang pasti bukan je masalah kat bahagian cik manja tu hilang
Makan.... (Isikan sendiri pengalaman anda)
.














Nak Cuba ?
Dah la bau sedap. Berkesan malah...... (Isikan pengalaman anda)
Cheq malu nak cite... Hahahahaaa
.
.
016 681 0844

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...