Tuesday 10 December 2013

TAMBAH PENDAPATAN

Assalamualaikum...

kisah kite hari ni tambah pendapatan... malam tadi scroll fb, tup tup orang tu sid shaklee jugak... alkisahnye, die gaji monthly bukan seribu dua.. tapi 4-5ribu kot.. lau tak silap... tu baru seorang, belum lagi husband nye.. alhamdulillah rezeki die lah.. dalam kepala ni dok pk.. orang tu da bergaji besar pon nak jugak wat side income tambah pendapatan... Yang bergaji rendah macam kerani.. bape lah sangat kan... yang kije kontrek.. tu kan kire hari.. xd cuti... yang bergaji seribu dua ni... TAK MAHU UBAH GAYA HIDUP KER.. tak mahu ker kaya sikit supaya dapat tolong orang.. atleast diri sendiri kan... Dalam zaman skang ni, bergaji setakat seribu dua.. cukup ker nak menyara keluarga.. dengan anak-anak, famili, keperluan.. 


Ia betul.. Jika kerja yang kite buat betul, halal, tak bertentang dengan syarak dan mengerjakan solat cukup.. insyallah rezeki yang sikit pon jadi cukup.. TAPI jika sebaliknya kije separuh mati pon, gaji banyak tetap jugak xcukup-cukup.. bapak la selalu pesan camtu...

HERE, mas nak sharekan cara untuk tambah pendapatan anda.. tak kiralah anda kerja berjawatan apa... suri rumah sangat di galakkan.. sebab ia sangat membantu tau.. Caranya, hanya mendaftarkan diri sebagai ahli shaklee dan anda layak untuk menjana pendapatan yang anda mahu.. ( Nak daftar pon mas yang daftarkan.. hehehe.. senangkan..?) Register hanya Rm75.00 sahaja bagi semenjung malaysia... dan if nak tahu setiap barangan shaklee ada point dan kami panggil UV tersendiri.. jika anda melepasi pembelian 200uv ke atas.. ANDA LAYAK UNTUK DAPAT FREE REGISTER.. malah teros dapat BONUS.. 

contohnye bulan ni... promo OMEGA.. jika anda membeli 1 set omega iaitu 6botol free 1 botol omega.. layak lah untuk dapat free register dan teros layak dapat bonus tu... senangkan..?? 

Yup.. tak susahhh.. TAPI jika anda fikir susah, susahh la jadinye... 'mak' pernah kate redahh jer kasi pecah.. ehheheh

TARGET..

Dalam apa jua kita lakukan, target tu penting dan misti ada.. samelah jugak kite ke pasar.. xkan belum pk nak beli ape, nak carik ape.. nak masak p.. confirm2 kite akan beli barang yang kite dah pikir tu... dan dalam pekerjaan juga, hari ni nak siapkan kije ni.. so, hari tu kite just fokus apa kite nak ciapkan.. betul tak..
Dari segi bisnes shaklee yang dari mana-mana boleh buat ni.. ia memerlukan target jugak.. ye la.. awak nak buat sale bape ribu.. awak nak dapat bonus bape ribu.. tu misti pk dan bawak ker mimpi.. jadikan ia visualize dan kenyataan..! dan ia akan membuat kite bertindak selaras dengan apa yang kita mahukan..
contoh bulan ni, nak dapat bonus 2ribu.. so, apa harus kite buat? takkan nak goyang kaki, tgu rezeki jatuh dari langit??? semestinya kita akan berusaha untuk mencapai ke arah itu kan.. nak tahu??? cepat hubungi mas kay.. let me show u.. apa yang harus di buat..

Bercakap mengenai bonus.. $$$ sapae yang tak suke.. sape yang mampu untuk menolak.. yang penting anda harus berdisiplin...

da cerita pasala bonus, tetibe nak tahu.. bisnes shaklee ni macam mana.. 
Okay.. shaklee biz ni, bisnes online yang boleh di lakukan di mana-mana.. sedangkan saya pon hanya gunakan hp sahaja.. heheheh... shaklee biz ni MLM.. haaaa..1 tau j MLM teros takut..k negative kan..??? untung orang atas r yang dapat.. kami yang kat bawah ni dapat angin j.. 
Opsss.. memang MLM tapi ia bukan berkonsepkan piramid.. harus tahu tu.. Dah RAMAI DAH DOWNLINE LAGI BANYAK BONUSNYE DAN MELANGKAU JAUH DARI  UPLINE NYA.. tahu apa rahsianye.. sebab downline tu lebih berusaha dari upline.. sebabtu die boleh dapat banyak.. shaklee ada kiraan yang telus dan tak menipu... Jika ia menipu takkan ramai SID.. malah setiap hari ada sahaja yang mendaftarkan diri untuk join bisnes shaklee ni.. lebih-lebih lagi ia dah macam keperluan.. semua orang nak sihat, nak cantik..like me.. heheheh.. dan dalam amse yang sama dapat bonus jika layak... tak ker senang..???

Selain bonus setiap bulan ( jika layak) apa lagi yang boleh saya dapat????

shaklee offer 3c kepada semua SID nye.. 3C bermaksud..  
CASH, CAR,.CONVENTION (percutian)
dan itu semua di tanggung oleh shaklee... gile tak best..??? memang best lah... heheheh
sape-sape pon nak kan pree.. ehheheh..

yang bestnya.. semua sid bermula dari zero tapi jadi hero.. tau kenapa.. sebab kami tidak berseorangan.. ada banyak group dan di situ cara kami bekerjasama... haa.. ingat bis shaklee ni makan sendiri ker... hehee.. tak lah.. kami sentiasa menyokong antara yang lain.. macam family, tapi bukan kes curi customer.. tak.. rezeki tu dari allah.. yang pasti, so,, mintaklah dari allah.. seramai mana sid kat malaysia ni xkan cukup.. trust ur self...  pasti ada bahagian untuk kite.. tu yang mas percaya...

Mahu menyertai kami ?

Kami memberikan panduan serta tunjuk ajar secara online dan offline. Kami menekankan konsep sejahtera dan harmoni. Usaha adalah sebahagian yang dituntut apabila kita mahu mengubah nasib diri dan keluarga.
Anda boleh baca info lanjut mengenai keahlian Shaklee di sini!

Boleh emailkan kepada saya sekiranya anda ingin menyertai kami.

Masharyana | edmas077@yahoo.com | 016-6810844 | shaklee id 869907 | KLANG / SEKINCHAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...