Tuesday 2 April 2013

ESP SHAKLEE = kenapa kine minum tiap hari

Assalamualaikumm.. harini ramai dah yang consume ESP.. kan??? almost semua da kenal shaklee.. semua nak try ESP... bukan j dari set penyusuan yang hot tu malah kesemuanya hot.. for me ESP adalah da best!!!

kenapa ESP jadi kemestian harian kite semua...???? apakah kelebihan hanya dengan ESP??? meh kite sharekan...

Saya ringkaskan macam ni….Struktur dalam badan manusia dibina daripada susunan di bawah…
SEL ——> TISU ——–> ORGAN ———> SISTEM...
Struktur badan kita terdiri daripada SEL…

Kemudian sel-sel akan membentuk tisu-tisu, seterusnya tisu-tisu akan membentuk organ dan organ-organ akan membentuk sistem…Dan….disebabkan itu, badan kita SANGAT memerlukan PROTEIN…Nak tahu kenapa?? Sebabnya PROTEIN adalah makanan utama sel…SEL yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat…..

Sebab tu setiap hari, anda makan lauk-lauk yang mengandungi sumber protein bukan??Seperti ayam, daging, telur, ikan, kekacang dan banyak lagi….TAPI…TAHUKAH ANDA yang PROTEIN sangat MUDAH TERMUSNAH apabila dikenakan SUHU yang TINGGI…Contohnya anda goreng ikan…Berapa banyak PROTEIN yang tinggal??Anda tak tahu kan??JADI…..Apa kata anda ambil ESP sumber PROTEIN yang lebih berkualiti….Dan semestinya ESP mematuhi kriteria pemilihan soya yang selamat….Dan yang paling penting, ESP Sentiasa SELAMAT, sentiasa BERKESAN dan sentiasa MESRA ALAM…RAMAI YANG DAH RASA KEBAIKAN DAN BETAPA BESTNYA ESP SELEPAS AMBIL SECARA KONSISTEN SELAMA 3-4 MINGGU ….Depa kata kulit makin licin la, kulit makin lembut, parut jerawat makin pudar, rambut dah kurang gugur….susu makin banyak…dan macam-macam lagi…

ESP for me sangat penting.. ia adalah minuman tenaga.. minuman kecantikan. minuman kecergasan.. nak cantik nak kurus.. nk cergar.. perlukan tenaga semasa hamil.. selepas hamil.. semasa bf baby. ESP adalah yang terbaik antara yang terbaik... rugi sesiapa tak atau belum cume lagi..mana nak dapat minuman yang complete semua ni???

every month zf akan offer special deal.. special promo KEPADA PELANGAN ZF SAHAJA.. if u nak best offer ni DO GET ME okayy... HARUS JADI SALAH SEORANG DARI MY CUXTOMER... semua medium boleh j.. kan sekarang semua di hujung jari.. hihihihiii

bulan APRIL ni.. special OFFER is NUTRIFERON... buy 6 free 1.. TAPI IF AWAK NAK TRY 10 SACHET dulu.. better roger zf okayy... :)))
NUTRIFERON membantu MENAMBAH BAIK SISTEM IMUN KITE... IMUNE BOOSTER!!

apa kata pengguna NUTRIFERON???


 apa itu NUTRIFERON??? boleh check cini >>> NUTRIFERON

masharyana mashuri | 016-6810844 | edmas077@yahoo.cm | fb - Za Fair | id - 869907

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...