Friday 23 November 2012

SUPPLEMENT CINTA Suami Isteri >>> for GET BABY


Assalamualaikummmm... sharing is caring kan??? heeeehee.. da kawen lame 2-3 tahun tapi belum di kurniakan cahaya mata... Allah tu maha adil... insyallah Allah akan bagi anugerah tu jika kite da bersedia... di saat menanti peluang n dalam mase berusha tok dapat kan si jantung hati.. d j mulut-mulut yang kureng enak didengar.. kan..? sabar lah duhai hati... senyum tu lebih baik dari bermasam muke.. insyallah murah rezeki.... 

 n bile j dapat tahu da pregnant.. Allah j yang tau perasaan happy yang amat tak terkate tu kan... penantian yang sangat lahhh di nantikan...

i lurve to help... mane tau dengan mengambil makanan tambahan peluang lebih cerahhhh! kate orang yang baik elok di kongsikan.. yang x baik tu, simpan sendiri sudeyhhh! hehehheee... jom nenagok VITAMIN ape yang sesuai tok dapatkan baby.. :)

Kebanyakan lelaki yang mengambil  Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.

Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik. Antioksidan yang seimbang dalam  Vitamin E  bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik.

Maka

Vitamin E  memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.

lagiiiiii?????

Jika anda konsisten dgn Vitamin E yg berkualiti. anda akan lihat kedutan pada bawah mata atau tepi mata beransur hilang....Selain bagus untuk kulit ia membantu kawal kolestrol , merendahkan triglycerides, bagus untuk saraf, mengecilkan pori-pori pada wajah, jika diambil suami isteri mengeratkan keintiman, bantu atasi kulit kering, berkudis, dan banyak lagi sebenarnya.. dan tahukan anda ia dpt mencerahkan warna kawasan sekita aerola..

Vitamin E berkualiti pilihan saya adalah Vitamin E dari jenama Shaklee. Kenapa?
Kerana Shaklee mempunyai vitamin E yang mengandungi keperluan lengkap oleh tubuh iaitu 400iu. Ianya vitamin asli dan beserta unsur selenium





IBU & ISTERI YANG HEBAT : 
Kawan-kawan tahu kan bahawa Alfalfa yang kawan-kawan makan untuk tujuan membanyakkan susu tu juga boleh merawat masalah keputihan pada wanita?..Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah

, maka, 
membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara.Menarik kan?



perlu tahu.... Kenapa perlu mempunyai kitaran haid yang teratur??
Ovulasi berlaku semasa kitaran haid iaitu pada hari ke 14 dari hari pertama kedatangan darah haid. Jika anda tidak mempunyai \
darah haid,bermakna badan anda tidak mengeluarkan ovum atau telur untuk persenyawaandengan sperma. Kitaran haid (period cycle) yang teratur setiap bulan memudahkan untuk anda mengetahui waktu subur dan merancang untuk mendapatkan anak.

Manfaat GLA Complex:
1. Melancarkan perjalanan darah bagi membantu dalam masalah ketidaksuburan pada lelaki dan wanita. Ia menguatkan otot organ lelaki dan membaikpulih fungsi uterus.
2. Asid lemak menjaga kecantikan kuku, rambut dan kulit kepala.
3. Mengurangkan ketidakselesaan semasa pra-haid (PMS).
4. Mengawal penyakit2 kewanitaan seperti endometriosis dan ketulan pada payudara.
5. Mengelakkan kerosakan saraf yang disebabkan oleh diabetes.
6. Mengurangkan simptom ekzema
7. Membantu pesakit Alzheimer



Zink digunakan untuk
kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina. Bagi kaum lelaki,
  zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone dan memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. 
Selain itu, zink
  berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose nucleid Acid).



ni antara HOT ITEM tok kesuburan,,,, LAU ADE BAJET LEBIH BOLEH ADD ON ESP... cox esp baguss tok our body... :)

wink wink :) berminat boleh hubungi sy ye...
MAS / PM / SMS / 016-6810844
edmas077@yahoo.com






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...