Wednesday 26 September 2012

LEGASI SHAKLEE~~ DR. FORREST C. SHAKLEE, SR ( PENGASAS SHAKLEE)

Assalamualaikummmm... info mengenai shaklee.. sebelum ni ramai gak y tanye zf.. shaklee ni pengasasnye sape? kilangnye kat mana? sejak bile d shaklee ni, nape shaklee xd iklan kat tV o media masa.. y?? sekali soklan datang selonggok! amik!! heheheh

 ok.. lau nak tau DR. FORREST C. SHAKLEE, SR  ni adalah  PENGASAS SHAKLEE,.. lau nak tau selama lebih 5 dekat, syarikat shaklee telah menerajui barangan dan produk kesihatan secara semulajadi yang terulung di dunia...

kemampanan dalam perniagaan dan pembangunan product kesihatan

pada tahun 1915, Dr. Forrest C. Shaklee telah menemui "Vitalized Minerals" , iaitu merupakan salah satu multivitamin yang pertama di dunia. pada tahun 1056, beliau telah menubuhkan shaklee corporation yang merupakan syarikat jualan langsung pertama di dunia. usaha beliau telah menjadikannya sebagai pelopor industri nutrisi dan kaedah pengagihan yang menawarkan faedah dan keuntungan kepada para pengedar.

tetkala ramai orang lain yang mengamalkan plastik dan bahan-bahan sintetik, shaklee kembali kapada semulajadi.. dengan mencari bahan-bahan semulajadi yang tulen untuk menghasilkan vitamin dan beliau juga di antara yang  terawal mencipta bahan pencuci rumah bersifat biodegradasi di dunia.

tatkala orang ramai dan syarikat lain membelanjakan wang untuk tujuan pengiklanan dan pemasaran, shaklee melaburkan berbilion ringgit sebagai ganjaran kepada para pengedarnya yang berkongsi tentang shaklee... ditambah pula dengan jutaan ringgit yang di laburkan untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan product kesihatan shaklee..

syarikat shaklee meneruskan kesinambungannya di dalam menerajui kepercayaan bahawa kesihatan dan kebahgiaan manusia sebagai sandaran utama kepada pembinaan dan pembentukkan dunia yang lebih baik.

get ready nak dapatkan shaklee product??? call / pm j
masharyana mashuri
016-6810844
FB :Za Fair
edmas077@yahoo.com
id : 869907

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...