Thursday 6 October 2016

FULL SET BREAST FEEDING / MENYUSU SHAKLEE

Saat baby dah lahir.. perasaan happy lega semua dah.. bersyukur sangat kan?
tak terkata


tapi bukan tu je
ada lagi saat yang mendebarkan.... time nak menyusukan baby
eh susu !!
ade ke susu badan aku ni ??
Haa riso kan... nak bagi susu formula ? tak sampai hati sangat...

so that jom prepare :)




Mas amalkan FULLSET BREASTFEEDING SHAKLEE start daripada anak pertama ritu.
Fullset BF which is ESP, B complex, Ostematrix, Alfafa Complex, Vitalea dan juga Vit C. Kesemua ni tahan berbulan-bulan tau bukan setakat sebulan ya. Mostly tahan 3-4 bulan dan Vit C tu pula tahan 6 bulan. Fuhh, worth it sungguh! Ni lah rahsia Mas selama ni kalau nak tau. hehe. 
Pasni jangan tanya lagi :P 

Mesti ada yang cakap, banyaknya kena makan! Yup betul, tapi kesemua ni bukan kena makan secara serentak ya. Ada jadual dia sendiri yang selalunya Mas akan guidekan special untuk customer yang purchase dengan Mas. Mas akan ajarkan macam mana cara makan sebagaimana yg Mas amalkan selama ni. Kalau nak beli set budget pun ada juga, just wassap Mas ok?

Meh Mas terangkan secara details

Khasiat dan kebaikan Set BF Shaklee :-
---------------------------------------------------------------

Memberi nutrisi penyusuan buat si ibu
Set penyusuan Shaklee mengandungi multivitamin lengkap iaitu Vita-lea yang membantu melengkapkan kekurangan vitamin dan mineral dalam tubuh. Ini menjadikan si ibu lebih sihat dan cergas serta dalam masa yang sama dapat menyalurkan kebaikan tersebut melalui penyusuan ibu.

Mengurangkan stress
Tekanan yang keterlaluan dirumah dan office boleh menjejaskan penghasilan susu badan. Set Penyusuan Shaklee membantu melegakan tekanan dan menjadikan ibu lebih tenang. Kurang rasa nak marah, kurang rasa tension! Bukankah keadaan yang tenang dan rileks boleh melancarkan pengaliran susu?

Lebih bertenaga dan kurang jatuh sakit
Ibu akan merasa lebih segar bertenaga walaupun bekerja di siang hari dan melakukan tugas rutin di rumah pada waktu malam. Vit C membantu meningkitkan antibodi si ibu dan seterusnya meningkatkan daya tahan melawan penyakit buat si comel. Sumber kalsium dari Ostematrix pula merangsang penghasilan pembentukan tulang dan gigi yang kuat disamping mengurangkan masalah susu merundum ketika haid. Ianya juga salah satu supplement yang sangat diperlukan untuk mengelakkan daripada mengalami sembelit.

Kehadiran protein ESP sebagai milk booster , menambah production susu, memekatkan susu dan menghasilkan kualiti susu yang terbaik
ESP menghasilkan tisu-tisu baru yang lebih sihat dan cantik. Hasilnya kulit ibu dan bayi menjadi bersih dan cantik selain memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Sesuai untuk mereka yang nak berdiet secara sihat. 

Alfafa sebagai penggalak susu terbaik
Alfafa menggalakkan penghasilan susu si ibu. Selain bertindak sebagai milkbooster, juga membuat perut menjadi senang lawas dan mudah untuk membuang. 

Setiap Set breastfeeding Shaklee boleh bertahan selama 2-6 bulan lamanya
Sangat jimat untuk jangkamasa yang panjang dalam membantu kita melengkapkan misi penyusuan buat baby tersayang.




Bulan ni Shaklee offerkan ada promotion untuk OMEGA. So, Mas highly recommended untuk beli bulan ni sebab harga jauh lebih murah berbanding biasa. I tell u, wajib cuba kalau dah pasang niat daripada awal untuk full bf kan baby. Rugi tak beli bulan ni. 
Boleh la kembali kurus lepas bersalin ni... Dan sangat disarankan jika ada masalah bengkak susu
amik OMEGA ye...

Boleh contact Mas untuk dapatkan set breastfeeding Shaklee. 

Mas Yana
.
.

Whatssap for order : 016 681 0844
Your Health and Beauty Consultant

Follow Instagram : @rahsia.kurus.lepas.bersalin
untuk lihat banyak lagi set-set shaklee yang Mas jual. 
.

.
Terima Kasih 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...